zaterdag 2 januari 2016

Het ligt op de bank en doet...



Het ligt op de bank en het doet....nou eh niks, nada, noppes, njente. Dit is zeg maar de kernachtige samenvatting van mijn afgelopen paar dagen. Het is niet dat ik niks wilde, maar tussen wil en en werkelijkheid ligt nog een fiks drempeltje realiteit. Zo van, terug in je hok jij. 

Maar ik tel mijn zegeningen: tot op heden is het vakje 'overgeven' in de bijwerkingen-bingo nog niet aangevinkt! (Met dank aan de anti-misselijkheidmedicijnen en de gember thee) 

Voor de rest? Geen energie, weinig eetlust, en mijn lenzen staan even werkloos in hun bakje op mijn nachtkastje. Mijn haar zit vooralsnog daar waar het hoort. Maar goed, we zijn nog maar kort bezig, dus dat valt nog te bezien. 

Morgen zit als het goed is mijn 'zwarte week' erop, week twee zou dan moeten gelden als een 'grijze week' waarbij ik erg moet letten op mijn gezondheid omdat mijn weerstand nihil is. En dan heb ik zoals ze zeggen 'een witte week' en zou ik weer een beetje 'leuk mee kunnen doen' .  Om me vervolgens op 14 januari weer in het ziekenhuis te melden voor kuur 2. 

En nu, mwah redelijk okee, als je niks van me verwacht tenminste. Ik begin me in elk geval weer overal tegenaan te bemoeien. Dat is alvast positief. Toch?😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten