vrijdag 15 januari 2016

TattooEz

Ik ben van mijn geloof gevallen. Ik heb een tatoeage. Ja echt! Twee zelfs. Boven mijn ogen.
Even zonder gekheid. Ik heb permanente make-up laten zetten bij mijn wenkbrauwen. Want ja, door die chemo krijg je dus haaruitval. En ja, wenkbrauwen zijn ook haar, en om nou een coldcap op je ogen te zetten...enfin, in elk geval kreeg ik de lumineuze tip om mijn wenkbrauwen te laten tatoeĆ«ren. Je behoudt dan namelijk veel beter je gezichtsuitdrukking en dus zie je er een stuk minder ziek uit. En dat is mooi meegenomen. 
En mocht het nou uiteindelijk meevallen met die haaruitval boven mijn ogen. Dan heb ik in elk geval keurige, netjes opgemaakte wenkbrauwen, en dat is, stukje zelfkennis, in mijn geval zeker geen overbodige luxe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten