maandag 18 januari 2016

Paardenzeik

Op het moment drink ik graag kruidenthee. Met name gember, want dat helpt tegen de misselijkheid. Ja echt. En allerlei varianten waarin het verwerkt zit. Zoals een theetje dat zich zelf verkoopt als goed voor je eerste 'chakra'. Totaal ayurvedisch verantwoord, wat dat ook precies moge inhouden, en gericht op je zijn. Enfin, ik vind het gewoon lekker, en als het dan nog helpt bij mijn welbevinden dan is dat mooi meegenomen. 

Over het lekker van die theetjes zijn de meningen overigens nogal verdeeld. Met name waar het mijn pa en mijn wederhelft betreft. Die zijn meer van de school van: doe mij maar koffie. En thee, dat is toch zo'n zakje van de pickwick? Al het andere wordt kernachtig gekwalificeerd als 'paardenzeik'.
Maar euh, hoe weten zij eigenlijk hoe dát smaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten